CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Uzmanlığı Eğitimi
195,00 ₺

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Uzmanlığı Eğitimi
DERS TANIMI
CRM yeni müşteri edinmek, var olan müşteriyi tutmak, müşteri sadakatini kazanmak ve karlılığını artırmak için anlamlı iletişimler yoluyla işletme çapında müşteri davranışlarını anlama ve etkileme yaklaşımıdır. Bu eğitimde sizlere müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili konulara dayalı tüyolu eğitim veriyoruz.
SERTİFİKA
ÖĞRENME SONUÇLARI
- Online Eğitim destekli
Eğitim Özellikleri
- Dersler 0
- Sınavlar 0
- Süre 50 saat
- Yetenek seviyesi Tüm seviyeler
- Dil İngilizce
- Öğrenciler 0
- Değerlendirme Evet